Monday, 3 October 2011

Hariku~

Anisah start demam,selesema dan sakit tekak 2/10.,
Hari ni dah 4/10.,Agaknye bile Nisah boleh berhenti sakit ni?!
Hari ni Nisah cuti sakit..Tapi still boleh main komputer sebab dah baik sket demam makan ubat! =)
Sakit tekak dan selesema ni yang teruk sket.,
Semalam mama nak kasi ubat selesema yang telan punye..
Tapi Nisah tak dapat telan!
Anisah tak suke ubat telan!!
Jadi,pada malam tu,,Nisah tak pergi mengaji..Abang je yang pergi.Lepas antar Abang gi ngaji .,
Terus pergi klinik!Mama mintak ubat minum je..Haha~
Doktor tu kate tekak Nisah ade biji yang teruk..Hmm.,
Sedihnye..
Hari ni Nisah tak gi sekolah..Sebab masih demam lagi..Tapi kalau Nisah pergi pon.,
Nisah masih tak siap keje sekolah semalam sebab pergi klinik..Anisah demam PANAS sangat2!!
Aduh..,Agaknye esok Nisah gi sekolah ke tak??Hari ni Nisah gi ngaji ke tak??
Hmm.,Apepun.,Nisah bersyukur sebab ade ibubapa yang memahami =D
Cume Nisah tak suke abang Nisah tu!Aiman!


Aiman:Anisah sengaja je!Buat2 demam!!Masa tu Aiman demam pergi je ngaji..Aiman pening lagi!!


Masalahnye.,memang mase tu die pon demam.,Tapi die tak sakit tekak!Nisah sakit tekak!!Camne nak baca Quran nanti??Macam masa tu.,waktu kat tempat ngaji Nisah.,masa tu Nisah sakit tekak.,Anisah berulang alik ke tandas sebab nak minum air!!Minum air.......p...a...i...p...
Haha!!Tak boleh baca!Susah!Takde suara!!


OKlah..tata~~Jaga kesihatan ye!!Banyakkan minum air!Jangan main air hujan!!Kotor!!
Assalamualaikum =)

No comments: