Tuesday, 29 November 2011

Tahun Depan

Assalamualaikum Kawan Kawan  =)

Nisah tak suke jadi pengawas sekolah ..
Nisah nak jadi Pengawas Pusat Sumber ..
Kalau jadi pengawas sekolah nanti kena cakap kat depan setiap hari Selasa tapi ikut kumpulan lah ..,
Nisah tak suka cakap guna mikrofon !! Nisah tak suke !!
Nisah suka kalau jadi pengawas untuk tahun 1 ,2 dan 3 !! Nisah selalu buat solat hajat waktu tahun 3 ..,
Nak tahu ape doa Nisah ? Doa Nisah ialah .., menjadi pengawas  tetapi tidak mahu bercakap guna mikrofon di depan .. Malu lah !! hehe  .., Terukkan ?
Pastu tanpa disangka-sangka Nisah jadi pengawas sekolah !! Alhamdulillah ...
Tapi bila dah jadi .., memang boring giler.. Nak jadi pengawas PSS !!! Nak mintak guru disiplin .. Tapi nanti die tunaikan ke? Buat solat hajat lagi ?






Ape Nisah nak buat ni ???
Papepun , kawan2 tolong support k? hehehehe..,
hehe..,tolong lah beri cadangan ..,sikit pon jadilah !! Nisah taknak taknak taknak taknak jadi pengawas sekolah !!!

Ya Allah ~!

Korang yang sudi membaca ., terima kasih .. maaf sebab ini je yang Nisah tulis.. dah takde tajuk nak cerita dan luahkan ..
Komen yekk ? Huhu~
Maaf ye .....
Ok , tata :)
Salam :)

Thanks for Reading,

3 comments:

Amirah Mior said...

mana boleh mcm ni...

keyakinan diri kena kuat..
bukannya berjam2 pun pegang mikrofon tu..
sekejap je..
tak de ape laa yg nk dimalukan..
apa daa..

Eiqa Vandetta said...

buat lah solat hajat tu..=)

Anisah said...

oklah .. :)