Friday, 6 April 2012

PELANTIKAN BADAN KEPIMPINAN 2012

Assalamualaikum kawan2 :D
Hari ni Nisah nak cerita .,
Dan Nisah nak bagitahu yang Nisah dah 2 kali pitam !!
Kali pertama nisah pitam waktu nisah demam panas ..
waktu tu waktu sekolah ..
ayah bawak nisah pergi klinik doktor deol .. (tak tau ejaan)
lorong nasi ayam nusantara ..
waktu tu lepas dah ambik ubat nak masuk kereta ..
jalan2 ayah jumpe kawan lame,.
ayah pun sembang2 .. waktu tu panas gile ! nisah x makan pape lagi .. 
dahlah kat jalan raya ..
bukanlah kat tgh ..
bahagian parking camtulah .. 
sekali nisah tgk kat langit biru yang cantik tu ..
bertukar jadi ade bulan, bintang2 ...
kedebuk !!!
haduih !! nisah jatuh !
sakit kepala !
ayah pun dukung nisah masuk klinik balik !
malu je org tgk .. hehehe
pastu nisah dibaringkan kat katil ..
doktor pun kasi minum air suam ..
sian kawan ayah tadi .. 
pastu dah habis tu .. nisah jalan pelan2 keluar dri klinik .
tgk2 kawan ayah kasi nisah roti ..
Alhamdulillah !! Baiklah pakcik tuh :)
Masuk dalam kereta masih sakit lagi kepala terhantuk kat batu2 tuh ..
Mcmmane tak sakit ? 
Jatuh terhentak kat batu jalan raya tuh !!
Hmm.. Itu kali pertama nisah pitam ..
Kali Kedua pulak ..
Waktu pelantikan badan kepimpinan ,..
semua pengawas dan ketua kelas ngan penolong kena berlatih .. 
kena diri tegak waktu panas terik .. dahlah mse tu nisah tak makan lgi dri rumah sbb nisah tak tau ade majlis tuh..
Cikgu Syed tak bagitau .. Tapi nisah tak slahkan Cikgu Syed pun ..
Tunggu kat situ slame 1 jam setengah kot .. Nisah mula nmpak kat depan nisah mcm hitam2 .. 

Pastu ........

GEDEBUK !!!!!!

2 kakak tahun 6 tolong angkat nisah pastu masuk bilik mikrofon ... (tak tau nme bilik tu)
stu Kak Rosamanina stu lagi Kak Anis Qarina ..Nisah kena bukak tudung bukak stoking bukak kasut supaye x panas ...

Diorang baik  sgt !!!!!!!
Terima kasih akak :D

Habis tu je .. Waktu rehat .. 
Kawan2 Nisah kte waktu Nisah pitam tu .. badan nisah menggeletar dan mata nisah putih ..
Diorang kte diorang igt Nisah kena rasuk !
Hahahah ! Apelah diorang nih !!
Oh ye ! Nisah pitam tu pun terhentak kat batu jugak !!
Kak Salsabila kte die terkejut dgr  bunyi Nisah jatuh ..
Die kte bunyi nye kuat giler ! ..
Hahaha ! Dan die kate abg Nisah buat tak peduli je ... Die sengih ..
Jahat kan die ? 
HMM. .. Itulah die pengalamannye ..


P/S : Kalau korang rase pening pastu mcm hitam2  ke ape ke .. 
Mcm bayangan pelik .. Terus duduk ! Pastu korang kena makan !! Tau Tau !!
Hehehehe



OKLAH TATA :)




Thanks for Reading,

No comments: