Wednesday, 10 December 2014

Penakut kah aku ?

Hallo guys ! 
Hari ni kita nak citer sikit pasal diri kita ..
Awak baca eh ? Biar awak pun tahu serba serbi tentang kitaa :*
GEDIK JER GUNE KITA AWAK . tak kira , nak gune jugak :p
Hm , mcm nih . Kita mengaku yg kita ni penakut . Tp kan, 
kadang2 kita ta faham ttg diri kita sendiri ..
Sbb ape ? Sbb kita kadang2 berani nak cube sesuatu benda ,
dahla kalau kat highway kan , malam2 kita suka tgk kt
bhg kelapa sawit yg byk2 tuh sbb nk tgk 'benda' tuh .
What ? Teringin .
Then , kalau mcm kita dgn org penakut , dy takut gila
and kita yg cakap .. Haha , jgnlah takut sgt .
Nothing lahh .
Bila diorang jerit2 .. kita .. takde perasaan la awak . 
Hilang je perasaan takut kita tu awak..
Pelik kan ? Hm.
So ? Function kita tulis nih ?
Kita nak awak tlg kita .
Hang pi kat bhg komen , hang taip apa yg hang nak taip berdasarkan cerita aku nih .
Aku ni penakut ke macam tu ?
Tapi , klu tgk citer hantu , takut tahap gaban !
Aik ? Realiti x takut , tp kalau illusi .. TAKUT 
Ehh , pelik nye
Okehh , bye bye assalam :)

Thanks for Reading,
SAYA SAYANG AWAK :*

No comments: